-->

Thursday, January 31, 2013

Fuyoo Siap Breakfast Atas Meja

Salam uols,

Untuk pengetahuan uols, rini hari ke-25 aku berpantang..sebabkan rini aku nak balik penang..so, semalam aku balik umah aku sebab nak gerak dari umah...rindunya umah..rindunya katil...hihihi

Bangun ke pepagi neh..kononnya nak shake herbalife je mkn ngan sara...sekali bau semerbak satu rumah...wahh rajinnya sapa masak pepagi neh...agak2 korang sapa...?

ni haa pancake..siap boh sekali ngan jem ag...tunggu nak ngap je

hmmm dok umar mertua x kasi buat pape..balik umah pn sarapan trsdia gak...untung2...ni adik ipaq I yg buat taw..gila rajin...lelaki tau bkn perempuan...klu perempuan x le rasa nak wat post kot..hihihihihi...utk pengetahuan uols adik ipaq aku neh dok sekali sebab tempat belajar dekat ngan umah..so, decide dok skali je jimat duit asrama...mangsa buli si sara neh...ikikiki

Papepun thanks la dik oiii..kakak ipaqmu terharu..hihihi

6 comments:

Mrs Lurve said...

wahh..untung2..rajin pulak adik ipar u sediakan seme nie, garing ja, nmpk sedap

SumeSakan said...

Mrs lurve : tu la pasal..rasa bleh tahan lah...i pn x reti wat taw..hahaha..gila ikhlas pengakuan

IntaNBerliaN said...

wah best dpt adik ipar camni.. hihii

SumeSakan said...

Intanberlian : Alhamdulillah..chewahhh

Nisah Idham said...

wah bestnye, ada org concern.. untung kakak ipaq ya.. hehehe

Fifi Nadhrah said...

bagusnye kak.. kalau macam tu memang syok la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...