-->

Tuesday, June 28, 2011

Sara & Walker Baru

Ntah macam mane tetiba petang semlam teringin nak beli walker kat Sara....Sebabkan Papa & Mama yg xcited lbih trus kami bergegas ke Manjaku Baby Centre utk beli walker kat Sara...Sampai je kami pn servey lah satu persatu..cari yg biasa2 je...bkn nak naik lamapn kan?ekekekeke...pastu tetiba berkenan satu yg warna pink nih...trus bg Sara try...naik aje trus dia ketuk2 apa yg ada kat depan tuh...dapat je bunyi hon apa ag, lg xcited la dia menekan.


Lpas da decide nak amik yg mana..kami pn tanya lah si promoter tuh tentang barang kejadian...skali warna yg diidamkan x dak la plak..so, apa yg dapat utk sara...hmmmm layan aje lahhh kat bawah ni...ekekekekeke

Xcited tuh nak mengetuk..ekekeke
Tangan Papa

2 comments:

SweetLove said...

comel la sara...bila rambut nk panjang mcm mama :)

semuasakan said...

mama pn da pendek dah rambut...asyik gugur je...nyampah tgk..
tu lah mama pn x sabar nak tunggu rambut sara pnjg...nak wat tocang pokok nyioq...ekekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...