-->

Tuesday, May 31, 2011

Zoo Negara Again (with my family mertua)

Sabtu Lpas (28 May) tetiba rasa nak ajak adik2 ipar g jejalan zoo negara..bukan apa adik yg kcik tuh asyik ckp je dia x pegi lg kan..tu yg rasa nak pegi tuh...huhuhuhu...kami bertolak lpas mkn tgh hari...awalnya mmg ada tanda2 nak ujan..tp kami truskan gak misi kami tuh...tp yg x bestnya sampai2 je ujan lebat giler menyambut kedatangan kami...ahahahaha..yang da besor ni x pe lah x kisah sangat...tp memandangkan baby sara ikut terpaksalah tunggu sampai reda..sambil tunggu tuh jamu2 mata dulu tgk aksesori apa yang ada jual kat situ...tp tgk je lah..en. hubby je beli magnet zoo utk tambah dia nyer collection kat peti ais aku tuh...ekekekeke...k lah layanz je lah...huhuhuh
Lebat OO Ujan..ingatkan x dpt jalan dah..seb bek brenti..ekeke
Cuci mata jap smentara tunggu ujan reda
Manja kan?mama la bkn sara..akakaka
Amboi manja betoi cucu sorang nih...atok n nenek punya dok kisah dia..hehe


punya susah nak acan bagi gelak..huhuh
Yang x bestnya keja lena ja sayg mama nih...nak bergambo kena kejut..ekeke
Haha..tido sangat mama wat kja lah anak mama nih..ekeke
X dpt bergambar ngan rimau dgn benda alah ni pn jd lah...huhuhu

Hehe..geramnya lidah dia...
 



Kita minum dulu...
 
Apa bikin nih...ekekeke

2 comments:

BabyShopInYou said...

Salam Nurul..

Saya tak dapat reply ur msg di FB..plz add me yer. i cannot add you la di FB..or we just talk by email. check ur email k. nice blog..cute baby

semuasakan said...

ok dear..da add u...sori sesangat x perasan u add i sblum nih...thanks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...