-->

Monday, May 9, 2011

Makan Malam Bersama Keluarga Mertua

Hmmm pagi smalam aku dpt call dr my mother in law ckp nak dtg umah bawak ikan kelah ukt mkn sesama...wahhh dengar je ikan kelah da terliur aku tau...part paling best sisik dia tau...aku suka bangat...rapuh...adoii telan air liur ag nih tulis...ekekekekeke...so, dia bgtau la kata nak masak kat umah aku...huhuhu

Letak je phone apa ag list la apa yg patut untuk d beli...almaklumlah fridge dah kosong..akakakaka...bkn malas masak k..malas g pasar...bleh?hahahaha...So, dlm kepala aku nak wat masak masam manis, tomyam n kailan ikan masin...

Siap je masak aku call lah mak bgtau...skali mak mertua aku pn wat tomyam daaa nak bawak...hahahahaha...kompom la tomyam aku x laku...kekekekeke...k lah layan je lah gambo bawah ni...


Ikan kelah sebelum kena goreng

Tomyam Ayam

Ikan Kelah Masam Manis

Kailan Ikan Masin

Air Sirap jeee

Ni lah hidangan makan malam kami


Resepi nya akan aku susuli kemudian k..insyaallah...huhuhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...