-->

Thursday, May 19, 2011

Penghijrahanku

Huhu tajuk bukan main aku nih...ekekeke..benornya nak story tentang minggu yg paling memenatkan bagi aku...Minggu lepas my Hubby dapat tawaran untuk move ke umah teres presint 14 dr appartment presint 15 (Putrajaya)...pertama memang menggembirakan..tp dlm kegembiraan tuh ada gak kegusaran..mcm lagu shahir tu lah "Kebahagiaan Dalam Perpisahan"..huhuhuhuhu..bukan nya apa 1st sdih la nak tinggalkn umah yg aku nginap skang (genap setahun)..ye lah da ckup selesa bg aku...tp bila pk panjang..baby ku yg makin membesar..elok lah asanya dia membesar d umah atas tanah..ewahh suma umah atas tanah kot...maksudnya bkn atas umah org la..huhuhuhuhu

Bekerja keras suamiku untuk dpt masuk umah baru minggu lepas gak...suma dia settlekan sekelip mata...tp beribu kelip la jgak...kehkehkeh..gebang je lbih aku nih...hari jumaat kami dpt kunci...sabtu reramai ngan family mertua g basuh umah...selasa start angkut barang...banyak weii barang umah aku...gila badak mcm dduk 10 org..ekekekeke..3 kali la jgak angkut ngan lori..tu x kira ag yg pi balik dengan keta...huhuhuhuhu

Papepn aku doa sangat2 moga kat mana pn kami tinggal kami akn lengkap sbgai sebuah kuarga yg bhagia n d rahmati...aminnn...huhuhuh

Kepada yang banyak membantu terima kasih banyak2..jasa mu d kenang selamanya..ekekekeke..

Sara d umah lama...semaknya..tengah angkut barang k..bkn aku pemalas...hahahaha
Pening memikio macam mana nak mengangkut nih..banyak betul barang
Baru satu sudut nih...hehehehehhe

Ni la lori yg berjasa..sewa dr tempat kerja bapak mertua..huhuhu

Keadaan umah baru...hadoi penat ooo nak nyusun balik

Ruang tamu yang belum disusun

Orang lain yg buat kerja..dia yg letih lebih

Sian letih ye anak mama...huhuhuhu
Hari ke-2 di umah baru...x abis lg letihnya...terlena d mana jua..ekekeke

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...