-->

Friday, March 1, 2013

Jom Makan!!!!


Simple2 saja...makan ngan hubby dan ANAK2...

8 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

agagaga..sedap nyer!!!

izan mama mia said...

sambal tu sedap,..er ikan masin pun sedap..er er..yg satu lg tu apa yer..

SumeSakan said...

Izan mama mia : owh yg satu ag tuh nak wat ayam masak kicap..tp di olah taruk mcm2..dah x tahu nak kasi nama apa....suka mencuba..hihihihi

~aYu~ said...

nmpak sedap.. yummmyy

Kakzakie said...

Walau simple tapi sedap!!.

SumeSakan said...

Kakzakie : sdap sangat tu x de lah akak..tapi bila tengok hubby bertambah makin berbunga2 lah rasa..ada lagi seminggu nak jadi surirumah buat hubby...siap masak tunggu hubby balik mkn tengah hari...

Mrs Lurve said...

byknya smbal belacan tue wat...habis ke tue dua org je mkn..

SumeSakan said...

Mrs lurve : hahahaha ni wat lbih sebab ada plan utk pagi besoknya..lehbwat nasi goreng...nyum2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...