-->

Wednesday, April 27, 2011

Korang Nak Tau?

Harith Ziqri

Untuk pengetahun korang ni adalah anak adik aku..kiranya anak buah aku la nih...tp skang dia da mrangkap aku nyer anak susuan..kiranya skang aku da ada 2 bby lah...sepasang gitu...ekekeke..mesti korang nak tau kan cerita d sbaliknya...huhuhuhu
tersebutlah kisah~~~chewahhh...Aku ni dlm berpantang asyik demam aje..5 kali gak kot..org tua2 ckp bentan...hmm br aku tau rasa bentan cam na..satit ooooo...aku demam sebab cek B aku slalu bengkak..ni suma d sbabkan bbrapa saluran susu tersumbat kot..x pn anak aku x pndi isap kot...huhuhuh..pndi lah aku nih...so, stp kali bengkak n demam melanda terpaksalah en. hubby amik makngah tukang urut untuk urut cek B aku...tp sbenarnya urut satu bdn kcuali prut sbab aku kan ceaser...huhuhuhu..so, stp kali lpas urut mka kebah la demam ku n Sarapn dpt nyusu dgn jayanya...tp yg x bestnya, selang 3, 4 hari jd blik...aku pn x tau nape..maka proses yg sama berulang lg...n lpas 3,4 hr jd lg...so, stp kali jd itulah pengubatnya...urut...derita ooo...
Elok lpas 3 minggu aku berpantang kat umah mertua...aku ikut mak ayah aku blik kmpg time depa mai malwat aku kat PJ...huhuhuhu...yg x bestnya kat kmpg pn jd lg...apalagi try la mak ayah aku servey kat kmpg ada dak org urut cek B..hmm menghampakan...masa tuh apa ag terpk la aku nak blik PJ...ye lah mna tahan sakit...dsbabkn keadaan aku yg bertmbah buruk abg ipaq aku bg idea...pe kata anak adik aku si Zikri ni jd ananak susuan aku...hmm dgn kerelaan masing2..maka jdlah Zikri anak susuanku n begitu jgaklah sbaliknya anak aku jd anak susuan adik aku...dan hasilnya...alhamdulillah sesangat..lpas tuh x de lg bengkak2 n demam...bersyukur sangat...kiranya si Zikri doktor kecik la bg aku...hahahahahaha..begitulah ceritanya...ekekekeke..So, kepada sesapa yg ada masalah cam aku...leh le jmpa aku nka tlg urut...da ada pengalmn maaa...huhuhuhuhuh
 Zikri & Sara


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...