-->

Thursday, April 21, 2011

Bermula Kembali

Huhuhu...da janggal lak rasanya nak ngarang2 nih...tp bla tgk blog org len rasa cam jeles lak..huhuhuhu..Selama 4 bln nih da mcm2 aku lalui pahit manis suma aku telan..

Untuk pengetahuan suma aku da bergelar mama kepada Qaisara Qistina bt Abdul Ain. Bertambah lah penyeri rumah tanggaku bersama En. Hubby. Mama sayang sangat permata hati mama nih..jeng..jeng..jeng..ni lah budak bucuk tuh..


Sara 3 bln
Comey x...?klu sapa pandai teka iras muka papa or mamanya...huhuhuhuhu..

Hmm ingat lg dulu masa stdy slalu aku ckp kat membe2 perkara yg plg aku x sabaq nak tgk dlm dunia nih ialah muka anak yg bakal aku lahirkn...bukan muka lelaki yg bakal aku kahwini k...haahahaha..cam lawak je..srius very xcited nak tgk zuriat yg lahir dr rahim sndr...huhuhuhuhu...So, 1st time tgk rasa cam nak nangis (mmg nangis pn)..x prcaya, sayu, sedu sedan sume lah.....Time tuh tuhan aje yg tahu btapa heppy nya prasaan seorg ibu cam aku nih...ilang prasaan takut, sakit, gigil n mcm2 lglh yg kita rasa sblum tuh...btul kan para2 ibu?hehehehe 

Apa yg pnting aku bhgia sangat dengan khidupn aku sekarang..seorang anak, menantu, kakak, adik, isteri n ibu kepada seseorang...Insyaalah aku akn cuba jd yg terbaik kpd sesiapa aje yg wujud dlm hidup aku...huhuhuhuh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...