-->

Wednesday, May 12, 2010

Insan2 Tersayang

Dalam hdup stiap insan pasti tdak lkang dr prasaan ingin d sayangi n menyayangi N andai d persoalkn pasti banyak nama yg terpacul dr benak kita yg smemangnya mereka amat penting dalam hdup kita..Macam aku jugak..hhuhuhhu…Ni anatara org yg btul2 penting dlm hdup aku yg mana ada kpentingan masing2 bg aku…

1)sdah tentulah suamiku yg amat aku cintai insyaallah dunia n akhirat.

Abdul Ain bin Idris adalah nama yg baru aku kenali 5 bulan sblum aku mlangkah ke gerbang perkahwinan..kjujurannya, ketulusannya, kebaikannya membuat aku membuka pintu hatiku sluas2nya n seikhlasnya umtuk mnrima dia sbg pasangan hidupku…
Alhamdulillah, selama dia bergelar suamiku..sgala prasangka brukku tentang perkahwinan dek faktor sekeliling telah terlrai…dia adalh seorg suami yg btul2 memahamiku, mnyayangiku dan sentiasa cuba membhgiakn aku wlu dlm apa cara skalipn…AKU BERSYUKUR PADA MU YA ALLAH KERANA MEMAKBULKAN DOAKU SELAMA INI…doakn kami boga kbhgiaan ini kekal utk selamanya…AMINNN

2. Ibubapaku
hmmmmm inilah insan yang plg aku sayangi seumur hdupku…mak ayah..terima kasih d atas stp pengorbanan kalian selama ini..Orang akn cba jd anak yang terbek utk mak n ayah..Bgku tiada emak n ayah yang terbek mcm ni..hmmm sure sume org akn kata mak ayah dia terbek kan?tp, pasti ada alas an yg tersndr..mak, ayah..orang rndu nak cium n pluk mak ayah cam dulu stp hari sblum tdo…tp skang org da jauh…huuuuu…mula2 rasa janggal sangat…hari2 nangis…hahaha..cam lawak pn ada…thanks to my hubby coz sntiasa berada d cc I slama I bersdih sehinggalah agak stable skang…Thanks…
Hmmm x lupa jgak buat mak abah…yg mmg aku da anggap mcm mak ayah aku sndr…mak aku slalu berpesan klu kita nak org trima kita mcm anak sndr…dlm masa yg sama kitapn kena trima mak, abah & seluruh familynya mcm kluarga kita sndr…Thanks mak ayah banyak bg nasihat berguna dr aku kcik smpi la skang…Apapn aku bersyukur sangat dkurniakan mak n abah mertua yg baik dan sporting…uhuhhuhuuh

3. Adik beradik..uhuhuhuh…aku ramai adik bradik…7 org sumenya…suma aku sayang…ada yg lucu, ada yg garang, ada yg pelik…snang ckp suma ada…tp inilah yg slalu membuatknku terhbur…Telatah adikku yg sentiasa membuatkan aku happy..sayang sangat kat dia n kecomelan abg POOH juga betul2 mencuit hatiku….rndu kalian suma..
Hmm skang aku ada adik2 br…huuuu 4 org sumanya…aku akn cba jd akak yg terbek n aku harap kalian suma dpt trima akak seadanya..huhuhuhhu

4. Mestilah kawan2ku yg amat aku sayangi…terutamanya kakyang yg slalu berkongsi suka duka dgnku sjak dr kcil smpi la skang…banyak sjarah kami cipta bersama…hahahahaha…x lupa jgak k.an,nisa..Dan kawan2 bekku y g len lyn, shek, zila dan yg len2…thanks a lot coz sdi jdkn aku kawan sjati kalian…aku amat mnyayangi kalian suma…

5. Hmmm pnat aku ngarang…Suma yg mngenali aku suma penting bg aku…suma aku sayang…Apa yang penting di dalam sebuah perhbungan perlu ada keikhlasan n keikhlasan itu datgnya dr hati yg tulus…

SEKIAN

4 comments:

Mawar Putih said...

lagi2... resepi2 masak-memasak..

semuasakan said...

sabaq2...tunggu the next episode k....uuhuhhu..

Mrs Lurve said...

mcm ne xpasan pun entry nie..wah sedih..i pun sygkan u jgk tau..tq sbb sudi jd kawan i..dh hampir 20tahun dh huhuhuhu..

SumeSakan said...

hehehe tu la kan?dr kcik smpi besaq..dari comot smpai comel...hehehehehe....friend forever k...muahhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...