-->

Friday, March 1, 2013

Cara Hapuskan Semut : Mati Kau Semut!!!!!!

Haaaa sini aku nak share cara aku dari muda remaja dulu kalau geram kat semut...paling pantang bila tinggal sat ja cawan dia dah mai nak tumpang minum sekali dan yang paling pantang jugak kalau lauk bawah tudung sajipun dia nak pi cium...beragak la kan?klu nak bgtau la aku sediakan tempat sepcial punya..ni x dak ttiba jengoi....

Ni produk yg aku guna..terbalik pulak..klu uols susah baca terbalikkan lah gadget korang tu ye...

Ni rupa ubat dia...macam kapuq tulis kat papan hitam tuh..cuma dia lebar sikit...

Cara guna dia..haaaaaaaaaaaa senang ja..usyar pict kat bawah neh

Korang buat je garisan cam kat bawah neh keliling kaki meja tuh..kalau kat lantai lak korang tulis je kat mana x nak kasi dia masuk....kalau korang nak tau mana2 semut yg lalu or terkena line neh kompom kiok(mampus)

P/s : lepas guna simpanlah kat tempat yg slamat..takut anak2 wat kapuq tulis lak..ni bukan sebarang kapuq..kapiq ada racun ye....

Ada pict lipas..utk lipas aku x try ag..rasanya insyaallah klu ada lipas mnyerang akan ku perang...yiakkkkkkk

5 comments:

- AZIE - said...

hehehehehe...sama jgk nie guna kat umah, lps tue bergaris ja dinding

Anonymous said...

canggih jugak alat yang nampak sempoi ni kan? :)

SumeSakan said...

Mrs lurve : btol2...org ingat bbudak le yg conteng...rupanya mak budak..hihihihi

Fifi Nadhrah said...

mane nak beli bende alah yang cool ni.. nak main conteng2 jugak SS..

athlea said...

Aku pon guna bnde ni..jenama je line...mmg mati semut kalo pakai ni...geram kn tgk semut dok kacau ja kat umah kite..ehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...