-->

Thursday, April 21, 2011

Tempoh Berpantang



Hmmm schedule aku utk berpantang utk anak pertama ni d umah mertua ku di PJ..ni suma d sbabkan mak sdang mnjg adik aku yg juga sdg berpntg d kampong..lahir 20 hr sblum Qaisara. So, my mother In law pn mintak la nak jg aku time pantg..xcited la kan cucu pertama diorang..Hmm mulanya mcm2 bermain dlm kepala otak aku…malu, kekok, x sama cam mak sndr, susah nak ngadu…sumalah bermain dlm kepala aku…ye lah aku lak operate kan mmg tau lah banyak akn mnyusahkn…huhuhuh

Tp hari pertama ag mak mertua aku jg aku kat spital mmg btol2 wat aku terharu..terharu sangat2 tau bkn skit2..hahahaaha..mmg aku xkan lupa lah stp layanan yg mertua aku bg…mak mmg d best..sayang sgt kat mak…bayangknlah aku bangun ja dr tdoq trus siap air depan mata...dlm pantang lak aku ni asik demam aje brpunca dr cik B bengkak..time ni mmg sukar utk aku…ye lah dgn nak bangun susah pastu dmam lak lg…mmg x trdaya lah..nasib bek la en. Hubby sntiasa d sisi bg smangat sgala…mak plak tlg jg bby time ksukaran mlnda…tp sdih gak bla trjga je bby x dak d sisi….huuuuuuuuuu susah rupanya nak jg klu operation kan?hmm aku lah..pndpt org len aku x tau lah…huhuhuhu

On d Way blik Penang

Ok sambung blik…aku habiskn masa dekat 3 minggu berpntg d PJ n selebihnya d kampong..kat kmpg lak adik aku yg br lpas pntg tu lah jg…huu request je nak apa suma dpt…ekekeke..terharu sangat tau..ye lah operation kan lmbat bek..rasa cam dr ni mnyusahkn sangat…kdg2 luahkn prasaan smpi menitis air mata…seb bek lah org d skilling sntiasa member smangat…terutamanya mak…hehehehe…time nil ah nak amik ksempatn nak mnja terguling terbalik suma…ye lah dok jauh brapa bln baru leh blik skali…apa2pn aku etrharu sangat atas layanan suma org…tima kasih bebanyak…huhuhuhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...